Tak zaprezentowaliśmy się partnerom projektu, czyli szkołom z: Wrocławia, Biskupca, Truskolasów, Grodziska Wielkopolskiego,
Rzeszowa, Przeczyc i Krakowa.
Projekt dotyczy rozwijania wyobraźni dziecka i zachęcania do twórczości własnej. Dzieci w formie opisowej i rysunkowej będą tworzyły i układały bajkę własnego autorstwa. W
efekcie powstanie ilustrowana bajka składająca się z kilku rozdziałów, zamieszczona na blogu i nagrana w formie mp3.
Naszych bohaterów tworzyliśmy w grupach 3-4 osobowych. Powstało 6 postaci. Grupy zaprezentowały swoje pomysły i każdy mógł
zagłosować na jednego z nich. Nie wolno było głosować na pomysł swojej grupy. Najwięcej głosów otrzymali:
1. Pies Mega
2. Czarownica Magda
PIES MEGA
Jest mały i czarny. Ma białe łapy i kolorowego irokeza na głowie.
Nosi przeciwkredkową kamizelkę. W kamizelce jest kieszonka na specjalny pistolecik na kredki.
Pies Mega mieszka w szkole. Przemieszcza się kanałami wentylacyjnymi. Pojawia się, gdy jest potrzebny. Jego misją jest
dawanie dzieciom kredek. Robi to za pomocą pistolecika.
MAGDA
Magda Marczar jest uczennicą klasy trzeciej. Dopiero w tym roku przeprowadziła się w okolice szkoły i zaczęła do niej uczęszczać. Nikt nie wie skąd przyjechała. Dziewczynka ma długie czarne włosy, które zwykle czesze w kucyki. Jest wysoka i szczupła. Jej oczy są duże i nie wiadomo, jakiego są koloru. Jedni mówią, że czarne, inni że zielone, jeszcze inni, że fioletowe. Zwykle nosi czarne spódniczki, kolorowe bluzki, białe rajstopy i czarne baleriny. Na pewno wkrótce ktoś zauważy, że kolor oczu Magdy zależy od koloru jej bluzki…
Jest małomówna i sprawia wrażenie nieśmiałej. Na razie nie
ma w szkole przyjaciół. Sprawia wrażenie, że jest zwykłą dziewczynką, ale naprawdę jest czarownicą. Potrafi czarować, ale czary nie zawsze jej się udają. Lubi zwierzęta i potrafi z nimi
rozmawiać. W domu ma dużego czarnego kota o imieniu Aleks. Magda ma pewną słabość. Jest to lęk wysokości.